Tema: Re: OT: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: MRT
Data: 2017-07-14 11:29:09

> Ir dirbs prastai, ir akuma kraus ilgai... pinigai i bala...

Raso krovimas 3-5 val., pagal talpa sakyciau krauna ilgokai.
Piguvinis NiMh/NiCD irgi dziugintu salyginai.
Jei tenka juo naudotis dazniau/daugiau - reiktu padoresnio, nesigincysiu

> O bent zinai, kas yra "multifunkcinis svytuoklinis" irankis ?????
> Noreciau pamatyti ji per kelis daiktus .... :-))))

as ne apie svytuokli, o apie irankiu gausa..
sukcius+greztuvas+svytuoklis+kitas_pop irankis
tai juos apvienti pagal ta pati akuma
jei daiktai 3-4 vnt., tai tie ~200+ Eur jiems negausiai,
kad i labai rimtus orientuotis + darbas apie savo troba,
o ne kazkokiam meistriukui, kuriam tai pagrindinis darbas.

> Keista, bet festoolo akumuliatoriniu lobziku dar niekas nesiskunde :-))

Tai matyt ir Lidl'inis sueitu

>   bulgarkes,
>
> Ir hilti, milwouke, bosch bulgarkes sukasi...

Velgi speju, kad panasiai ir lidlinis suksis..

>   ar diskinis pjuklas ..
>
> Festool akumuliatorinis diskinis guli garaze ... ir pjauna neprasciau uz
> laidini.  :-))   Jei jau pjauni medzio drozliu plokstes ar stalvirsius
> desimtimis ar simtais metru, tai ten, zinok pakrovejai per pusvalandi
> akumus pakrauna :-)

Lidlinis per 1h, o jei kelis irankius turet - gautusi nebaisiai.

> Pjauna tiek laiko, per kiek speja kitas akumas pasikrauti. Kame
> problemos???
>
> Audrius K.

Cia buvo apie tai, kad gal ne visada akumuliatorinis geriau uz laidini.
Jei lukesciai atitinka daikta, tai gali ir tikti, o jei stalvisiai
simtais metru - tam projektui galima ir elektrini turet..