Tema: Re: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-17 08:16:46
On 2017-07-14 12:56, MRT wrote:

> man kazko sviecia, kas suduvos etalonas ne lidl'o irankiai..

suduvos etalonas yra lidl....

> labiau tikeciau, kad vienkartiniai ar irankiu imitaciojos buna
> uz papigiai kokioj maksej ar seniuose.. ir gal ne skill, o koks kingpow.

O tai - jau vienkartine shuduva... :-))

Suduvos gamina ir zinomi vardai - pvz teko ciupineti makitos drele, kuri
neturi stabdzio - grazto galvute tenka atsukineti su dviem rankom -
viena laikai, kad nesisuktu, kita atsukineji... :-)) Arba koks skillo
akumas kraunasi 4-6 valandas... Ar kokio lobziko pjukliukas butinai
pjauna storesni sluoksni tik istrizai (gauni ne statmena pjuvi, o kampu)
....  Tai ir yra shuduva.

Audrius K.