Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-04 20:55:02
Kiek teko lankytis šiuolaikiniuose namų kvartaluose, kur visi namai yra
"unikalūs architektūriniai sprendimai", visi su skirtingom aklinom
tvorom tai problemų neteko matyt, svarbu tie sprendimai nesilupinėja ir
netrupa. Įdomus ir įvairus rajonas gaunas..

Neatmetu galimybės, kad tai ką aš įsivaizduoju yra truputi kitoks tipas
rajonų nei čia kalba eina :) Reik streetviewo.

O taikyt taisykles sodų bendrijoms ar seniems rajonams tai nėr prasmės
(tokiems kur dominuoja 4 aukštų nuosavi namai ir 15 metrų aukšto tujos).