Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-04 10:36:59
Is kitos puses, kai tai sprendziama ne geros valios ir kaiminystes budu, o
prievarta ir nevisai teisetai - normalu, kad kyla atmetimo reakcija.

"Exo"  wrote in message news:oeeliv$apr$1@trimpas.omnitel.net...

Pirma mintis perskaičius postą "kaunietis..." ale aišku nebūtinai, pilna
Lietuva tokių "ką noriu tą darysiu ir dėjau ant bile kokios estetikos ir
pan..." :)

Exo

"Krivis Krivaitis"  wrote in message

Žodžiu gyvenu nuosavų namų kvartaliuke. Kvartaliukas turi bendriją, kurios
narys esu ir aš. Susirinko vieną kartą bendrijos susirinkimas ir prinutarė
nesąmonių: Nelaikyti šiukšlių konteinerių prie gatvės, tik savam sklype,
išvežant surinkimo dieną, nelaikyti automobilių gatvėje ir taip toliau.
Kitur, pvz sodo bendrijose, girdėjau prikolų kad yra numatytos baudos, jeigu
žolės sklype nepjauni. Kažkaip įtariu kad ne labai realu kad tokius dalykus
galėtų bendrija reguliuoti, bo dar bezdėt uždraus, arba kvėpuoti jų
teritorijoj bendru oru.