Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-04 11:12:45
Tiksliau galiu papizdelint. Sunkiai isiv aizduoju, kaip bendrija reguliuoja
stovejima net ir nuosavoje gatveje be oficialiu kelio zenklu. Jie gal ir
ikalus leis nuo kaimyno parvaziuot - visi savi gi.

"Nioka"  wrote in message news:oeen3a$cif$1@trimpas.omnitel.net...

Teisiðkai Bendrijos susirinkimas gali priimti sprendimus dël bendro
naudojimo objektø, kurie priklauso Bendrijai. Jei gatvë priklauso miestui
(Savivaldybei), Bendrijos susirinkimo nutarimas dël auto statymo gatvëje
tikriausiai yra neteisëtas. Galima ar negalima statyti auto, reguliuoja
kelio þenklai. Jei gatvë priklauso Bendrijai, - susirinkimo nutarimà reikia
vykdyti. Tiksliau teisinæ pusæ galëtø pakomentuoti Linas.