Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: GunGame
Data: 2017-05-04 14:52:00
Bendrija is pirmo zvilgsnio visada yra gerai, taciau labai daznas atvejis
kai prasideda zaidimas itakos sferomis ir bendriju pirmininkai tampa
nevaldomais carais, formuoja nurodymus "daugumos valia" ir vercia ju
laikytis. Zinoma gali buti ir neklusnus bendrijos narys, maistininkas,
priestarautojas, bet kaip taisykle, cirkai prasideda kai reikia parduoti
nama, sklypa, buta - reikalingas bendrijos sutikimas. O jei buni bendrijai
kaip rakstis subinej tai dazniausei bandrijos pirmininkas atsisveikinant
surengia grand finalini pasityciojimo vakareli...

"Krivis Krivaitis"  wrote in message

Žodžiu gyvenu nuosavų namų kvartaliuke. Kvartaliukas turi bendriją, kurios
narys esu ir aš. Susirinko vieną kartą bendrijos susirinkimas ir prinutarė
nesąmonių: Nelaikyti šiukšlių konteinerių prie gatvės, tik savam sklype,
išvežant surinkimo dieną, nelaikyti automobilių gatvėje ir taip toliau.
Kitur, pvz sodo bendrijose, girdėjau prikolų kad yra numatytos baudos, jeigu
žolės sklype nepjauni. Kažkaip įtariu kad ne labai realu kad tokius dalykus
galėtų bendrija reguliuoti, bo dar bezdėt uždraus, arba kvėpuoti jų
teritorijoj bendru oru.