Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: Nitro
Data: 2017-05-04 12:50:04
pradekim nuo to, kad tu neturi visiskai jokios teises laikyt savo daiktus svetimoje teritorijoje, kad ir kam ji priklausytu. Kitas dalykas- jei tau smirda konteineris - nusipirk nauja (arba kita didesni) - normalus konteineriai yra sandarus ir tikrai nesmirda. Aisku pi miegamojo langu irgi laikyt nereikia, bet tai gal rasi jau ta laisva kvadratini metra kur nors? Kaip ir minejo kolegos - ot tai grozis ir gyvenimo kokybe - konteineriu paradas uz tvoros.