Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: booraz
Data: 2017-05-04 12:18:41
Dėl konteinerių, tai galima prie gatvės padaryti tokias dėžes, kad visus
tris tilptų įstumpti, labai populiaru Vokietijoje, Švedijoje, tada ir
konteinerių tampyti nereikia, ir kieme nesimaišo, tik išvežimo dieną iš
dėžės ištrauki. Žiūrėti prisegtuką. Aišku reikėtų daryti kaip tvora, kad
neišsiskirtų.

--
booraz