Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-04 18:46:12
O tai kokia šiaip bėda priekinėj sklypo tvoroj boksą padaryt, kuris
atsidaro ir iš kiemo ir iš gatvės ir ten įkišt tą konteinerį? Pas kolegą
šiukšlininkai patys tą konteinerį iš ten ir paima, gaunas apie 2 metrai
nuo gatvės, iš lauko tik rankeną paspaust reikia.

Šiaip kiek lankiausi "užsieniuose", tai nors ir gražu pažiūrėt į tuos
reguliuojamus rajonus, bet vemt verčia pagalvojus, kaip kokios rūbų
mados prieš 200 metų su 20 sluoksnių, bele atrodytu gražiai nežinia kam.

Visi fasadai vienodos spalvos, tvoros priekį negalima, namas turi vos ne
sklypo vidurį būt, kad gaunasi nenaudingas plotas prieš namą, nes nei
tvora, nei ką.. Remontų fasado savaitgalį irgi pas juos neleido, tik
darbo dienom, darbo metu (šitą savininkas, mėgstantis išsipurvint rankas
labiausiai keikė, nes kaip tik reikėjo tvarkyt). Žolė turi būti teisingo
žalumo (šiaip leidžiamas rūšis bendrija nustačius), ir gelynai/japoniški
sodai, krūmai turi sudaryti tik kažkokią dalį žalios pievos priekyje ir
negali sudaryti dirbtinio atskyrimo tarp gatvės ir sklypo.
Man šitas dar užsikirto, nes ten lankėmės ~2002, kai Lietuvoj nuosavų
namų vienodumo net savokos nelabai žinojo daug kas...

Džiaugiuosi, kad turiu galimybę gyvent bute su artimom nuosavo namo
privilegijom ir beveik nuliu minusų (pagal mane)...