Tema: Re: Bendrija hujelina
Autorius: Krivis Krivaitis
Data: 2017-05-04 10:42:13
Viskas ok su estetika. Yra juostelė žemės tarp sklypo tvoros ir gatvės, kiti
normaliai aikštutes trinkelėm išsidėję, stovi konteineriai palei tvorą,
niekam netrukdo. Ir šiaip, man estetika geriau savo sklypo viduj, beje plius
ir patogumas, kai konteinerių tampyt nereikia.

Kas dėl auto laikymo - vėl pieva. Pvz atvažiuoja svečių, netelpa viduj, ką
daryt? Nu logiška kad specialiai nieks nepalieka gatvėj. Tai automatiškai
klausimas - nx tos taisyklės, jei jos normaliai negalioja.

"Exo"  wrote in message news:oeeliv$apr$1@trimpas.omnitel.net...

Pirma mintis perskaičius postą "kaunietis..." ale aišku nebūtinai, pilna
Lietuva tokių "ką noriu tą darysiu ir dėjau ant bile kokios estetikos ir
pan..." :)

Exo

"Krivis Krivaitis"  wrote in message

Žodžiu gyvenu nuosavų namų kvartaliuke. Kvartaliukas turi bendriją, kurios
narys esu ir aš. Susirinko vieną kartą bendrijos susirinkimas ir prinutarė
nesąmonių: Nelaikyti šiukšlių konteinerių prie gatvės, tik savam sklype,
išvežant surinkimo dieną, nelaikyti automobilių gatvėje ir taip toliau.
Kitur, pvz sodo bendrijose, girdėjau prikolų kad yra numatytos baudos, jeigu
žolės sklype nepjauni. Kažkaip įtariu kad ne labai realu kad tokius dalykus
galėtų bendrija reguliuoti, bo dar bezdėt uždraus, arba kvėpuoti jų
teritorijoj bendru oru.