Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-04 21:36:33
Bet ar tas dokumentavimas turi buti tinkamas pridavimui ir ar atsakomybe
vienareiksmiskai vienos puses?

Dar vienas pavyzdys. Pirkau elementarias duris nesenai. Uzejau i pirmus
senukus, sakau labas, mane reikia paprasciausiu duru, kad ziema nepersaltu
katilineje esanti iranga. Ir gavau kazkokias pusiau popierines uz kelis
simtus litu. Mano poreikius tenkina 100 proc. Nes katiline, tai patalpa
garaze, kurioje stovi SS katilas ir skalbimo masina. Taciau, jei tas duris
nusipirks kazkas kitas, kurio katiline kurenama dujomis ir durys pagal
projekta turi buti specialios ir todel jo nepraleis priesgaisrine - tai
tikrai bus senuku problema?

"Dainiushas"  wrote in message news:j6fj5m$gmc$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet paliubomu, įrenginys sudėtingas, tai manau kažkaip reikia
uždokumentuot bent kaip turi atrodyt rezultatas :)