Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-10-01 22:57:11
siulau klientui pasiziureti i save
ir nesitiketi kad viskas uz tave bus padaryta nes i toki servisa (all in) 
gali prentenduoti kai perki premium klases paslaugas/prekes
tik tiek




-- 
Art?ras Brazas
mob. +370 655 40000
fax:   +370 614 80000
skype: langucentras.lt
web:   www.langucentras.lt
email: arturas@langucentras.lt


"saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message 
news:j66r63$fm1$1@trimpas.omnitel.net...
>> o priesh perkant:
>> o gal be pvm, gal kokia nuolaida, jei suapvalintumeme o jei ...
>
>  Išvardini klientui visus punktus, ant kurių galima sutaupyti, pasirinks
> pats. Patogu, kai tie punktai yra sutarties blanke ir varnelės dėliojamos
> kartu su klientu PRIEŠ atiduodant jam pasirašyt. Lietuviai vadybininkai
> visai aptingo.
>  Tavo išreklamuotame langų centre klientui irgi siūlomas "visiems iš 
> anksto
> žinomas" paslaugų komplektas a.k.a. katė maiše? Žinosiu, su kuo 
> neprasidėt.
>
> -- 
>  saimhe