Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-10-04 15:46:06
bullshit - tu esi atsakingas uz savo poreikius, nezinai - imi kas zino

jo pareiga
nepradėti darbų (t.y. jis turi žinoti aiškiai input'ą ir savo darbo
rezultato output'ą, už ką jis turi savo "subine", vaizdžiai šnekant,
atsakyt) ir nukreipt žmogų tinkama linkme.

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000