Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-10-02 13:06:41
Va kaip tik turiu klienta kuris prymygtinai prase padaryt projekta pries
darant.. nu zinoma vistiek kaip visada darbo metu ~50% projekto
pasikeite... :)
Nor irenginejant ventiliacija manau projektas reikalingas tik tada, jei
namas tolokai nuo standartinio (2 aukstai , 4-5 kambariai ir pan.) tokiu
sistemu projektavimas uzima laiko. o gaunasi 99% viskas labai panasu
(jei neprisikabinejant prie 1 zingsniu didesnio diametro ar pan...)

--
MaRiUs
Kaunas