Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-04 16:14:17
Susitarimai neratai atliekami konkliudentiniais veiksmais arba remiantis
iprasta verslo praktika. Jei as pasikvieciau murininka ir pasakiau - ismuryk
sita siena nuo cia iki cia, tai jau ne jo reikalas, kaip atrodo statybos
leidimas ir projektas. Vat jei atejau ir sakau - pastatyk man nama, tai jau
jo reikalas paprasyti manes breziniu ir statyti pagal juos.

"BigM"  wrote in message news:j6f0jp$pca$1@trimpas.omnitel.net...

Tokį atvejį įsivaizduoju tik taip, kad vis viena turi būti išreikštai
sutarta, kas kokias rizikas prisiima. Jei samdau visišką obuolį, tai,
matomai, arba aš pats taip pat visiškas obuolys arba suprantu ką darau ir
prisiimu visas rizikas ;)

Bet mes čia nusileidom iki mūrininkų, o kalba ėjo apie firmas, kurios kaip
ir neturėtų būti visiški obuoliai :)