Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-04 16:13:37
Na siaip jau kiek buvo su langais tai arba paprasai ir atvaziave pasimatuoja (kai kurie tipo nemokamai, kai kurie papraso papildomai kazkiek damoketi), arba pats pasimatuoji ir parasai jiems matmenis. Abiem atvejais, pasirasydamas uzsakyma tu dedi parasa po mazdaug tokia eilute "patvirtinu, kad pateikti matmenys ir ... yra teisingi". Teoriskai, net jei ir jie matavosi, tai vistiek tu atsakingas uz sukontroliavima, kad jie teisingai ismatavo.
Is savo praktikos buvo atvejis kai teko net pasigincyti kol irodziau kad ju schema neteisinga ir pagal ja nesumontuos langu kaip nurodyta (buvo viena langa "apverte"). Buciau nepastebejas butu buvus mano beda (tiesa vistiek paskui sugebejo pagaminti apversta, bet bent jau as turejau uzsakyma su teisingu langu).

T:)