Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-30 16:35:49

> o tai kas blogai? imho geriau nei cia palieka dvesti ar isviso
> neatvaziuoja net ir su draudimu. tau taip nebuvo?:) nenusimink, dar bus.
> man jau buvo.

Pabandytu man neatvaziuoti. Panasu, kad ten atsirenka pas ka pirmoje
eileje vaziuoti, o pas ka kai laiko bus... Dar nuvaziavus priimti
nenori. Sia vasara man 3 kartus teko i Lazdynu liginine vazineti, nes po
smulkios operacijos kraujavimas buvo. Butu rimtas atvejis tai per pati
pirma karta gerkle perkasciau.

> cia kad ir turi draudima ir 'nemokama' gydyma, vistiek susirgus zmones
> namus pardavineja kad daktaram issimoket. ir neklausk is kur as tai
> zinau. tai koks tada skirtumas? imho tada geriau oficialiai viesa
> sistema, su kainom, aiski. turi - gydo, neturi - negydo.

O koki tu draudima turi? As tam reikalui rezervini NT uzraugiau. Niekas
nirko tau nemokamai nedarys. Labiausiai gaila zmoniu is provincijos. Jie
galvoja, kad kazkas jais nemokamai rupinsis.