Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-30 11:01:09
On 05/30/2011 10:54 AM, Vidas Makauskas wrote:

> Kodel visi lyginasi su Amerika, o kiti su Afrika? Lyginkis su Estija ar

todel kad gali vaziuot dirbt ir gyvent tenais. elementaru. kai gali
rinktis, tai ir renkiesi kas ir kur geriau. paziuresim dar po keleto
metu kas cia mokes tokius mokescius ir kas ta milijarda pasalpoms sunes
i biudzeta. taip pat kaip mazejantis darbininku burys islaikys
didejancia biudzetininku banda. kas pirks butus ir pan. man tai sviecias
kad kuo toliau tuo labiau gyvenimas ir apskritai viskas lietuvoje tampa
nebepaklausus ir nebepatrauklus jauniems, darbingiems zmonems. todel jie
isvaziuoja.