Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-27 18:51:47
> nu prifantazuoti galima daug. paprasciausiai niekas tiek negales moketi ir
> nemokes. todel tiek jis tikrai nebrangs.

Taip paprastai ims ir nemokes? Paskolu prisiemusiu ir nemokancius meta is
buti, parduoda, o trukstama sumai delspinigius skaiciuoja. Del sildymo
nemokes? O dabar visi moka? Kalbama, kad girtuoklius uz skola iskrausto, nes
sie nemoka. Asocialus jie. Tai kiek dar tu asocialiu pasiliko? Kiekvienais
metais vis nauji ir nauji asocialus iskraustomi. Kur ta riba. O tu pats,
jeigu nesugebetum uzsidirbti pragyvenimui, ar ne asocialus butum? 500,000
tokiu asocialiu emigravo, nes neisgalejo susimoketi. Pas mus name, pirmame
aukste izoliavo rusio sildymo vamzdzius, o butuose ivede individualia
apskaita. Dabar pirmame aukste moteriske ziema sedi bamie su vailokais ir
kailiniais, kad galetu susimoketi uz sildyma ir netapti asocialiu pilieciu.
Vien per si sildymo sezona valstybe uz sildyma ismokejo arti 100 MILIJONU
sildymo kompensaciju. Per 5 metus si suma padides iki 500-1,000 MILIJONO, o
tie kas moka siemet po 500 po 5 metu mokes po 1,000. Pagal mane ne as
fantazuoju, o visa visuomene gyvena fantaziju pasaulyje, girdedama kaip
valdzia zada didelius atlyginimus ar mazas sildymo kainas. Dar tik pries
penketa metu suniasklaida skelbe, kad 2017 metais Lietuvos zmoniu atlyginimo
vidurkis turas pasiekti ES vidurki. Tokiu patikliu asilu Europoje ko gero
rastum tik Bulgarijoje ir Rumunijoje. Si menesi kazkokie lauke pasaulio
pabaigos ir labai nusimine nesulauke. Psichiatro pagalbos jiems reikia. O
cia Lietuvoje pranasai sedi valdzioje fantazuoja, visuomene stengiasi is
paskutiniuju tuom tiketi...