Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: KG
Data: 2011-05-30 14:37:49
Manęs visai nežavi JAV.
Tiksliau plačiąja prasme man tai viena blogiausių valstybių pasaulyje.

Bet nėra ten taip kaip rašai Vidai.

Pinigų ten gali rast. Jei netingėsi, mokėsi dirbt galva - ir pakankamai
nemažai. Ir toje valstybėje savo atidirbusiais - ji rūpinasi pakankamai. Dėl
kitų dalykų - diskusija.

Paveža ir greitoji (gal kiek pagalbos suteikia tik klausimas),  ir policija
rūpinasi žmonėm (o ne baudžia)  ir t.t.

Mano sesuo su šeima JAV gyvena n-iolika metų (šeimą sukūrė būdama  40m prieš
4metus tenai). Beja dirbusi medicinos-draudimo srityje, tarpininke tarp
medikų ir draudimo.
Mano brolienės visa šeima tenai gyvena n-iolika metų (brolienės motina,
sesuo su suaugusiu sūnum, brolis su išsiskyrusia žmona ir suaugusiais dviem
vaikais)
Žmonos geriausia draugė su vaiku irgi tenai n-iolika metų gyvena (tenai
ištekėjusi, tenai ir išsiskyrusi).
Ne pyragai ir tenai.
Bet nei vienas iš paminėtųjų net nežada grįžti į LT.
Nu gal išskyrus brolienės motina, kuri jau gal penkis metus kaip turi
užsidirbusi JAV pensiją, turi nusipirkusi LT būstą gyvenimui. Ir nori
gražiai praleisti likusį gyvenimą. Bet kokie penki metai vis kažko laukia
laukia ir neskuba į LT.

Beje kai mano mama pensininkė (buvusi JAV tris kartus po 0,5-1 metus
užsidirbti prie pensijos) paskutinį kartą kai iš tenai grįžinėjo Vilniaus
oro uoste muitininkų buvo išrenkta. Ieškojo uždirbtų pinigų, kad galėtų
apmokestinti. Laimei tą kartą grynais nesivežė.
LT visai nesirūpina visą gyvenimą dirbusia, užauginusia keturis vaikus (visi
su aukštaisiais) moterim, kuri nei burnojo, nei streikavo, nei verkė.
Tiesiog pati nuvažiavo dirbti patį juodžiausią darbą į JAV, kad galėtų
nusipirkti automobilį, išsilaikyti teises ir rūpintis pati savim likusį savo
gyvenimą, nebūti našta nei vaikams, nei valstybei. Deja LT valstybė norėtų
ir dar atimti iš jos.
JAV tokie žmonės beveik ant rankų nešiojami. Finansiškai jie pilnai
aprūpinti valstybės, gali sau leisti ne tik važinėti automobiliu, bet
ilsėtis Bahamuose.

kg