Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-30 14:21:11
On 05/30/2011 02:03 PM, Vidas Makauskas wrote:

> Ar tu bent isivaizduoji savo gyvenima JAV? Greitoji pagalba is pradziu

pakankamai.

> patikrina tavo sveikatos draudima ir jeigu neturi palika dvesti kaip

o tai kas blogai? imho geriau nei cia palieka dvesti ar isviso
neatvaziuoja net ir su draudimu. tau taip nebuvo?:) nenusimink, dar bus.
man jau buvo.

cia kad ir turi draudima ir 'nemokama' gydyma, vistiek susirgus zmones
namus pardavineja kad daktaram issimoket. ir neklausk is kur as tai
zinau. tai koks tada skirtumas? imho tada geriau oficialiai viesa
sistema, su kainom, aiski. turi - gydo, neturi - negydo.

> suni. O seima turesi? Vaiku? Tavo zmona gaus 3 menesius ir i darba. O
> kokia tavo vaiku ateitis, jeigu gyvensi is pasalpu? JAV nuo Lietuvos

wtf? gal nuo cia ir pradet reikia, kad gyvenanciu is pasalpu neturetu
buti. nesakau kad JAV to nera, bet lietuvoj tai cia patologija konkreti.

> skiriasi tuo, kad ten PATS eini ir moki mokescius, o Lietuvoje tau

nu jei jau mokescius sunku paciam sumoket tai nzn ka cia pakomentuot
dar.. deklaracijos nesi pildes kiba? cia imho pati teisingiausia
mokesciu sistema is visu blogiausiu. pirma tai tu Lietuvoj net
nepaciupineji puses savo uzdirbtu pinigu, ka teoriskai turetum tureti
pilna teise padaryt. pasirodo dar atsiranda tu kurie dziaugiasi. kiba is
tu, kuriem labai patiko kai 'valdzia' kiekvienam pagal nuopelnus viska
'dave'. nei galvot nei daryt paciam nieko nereik, viskas nuspresta ir
padaryta uz tave. ko gero pati tikriausia tiesa yra kad lietuviai gave
laisve taip ir neismoko ja naudotis.

> nereikia rupintis - atskaiciuoja is atlyginimo. Negaliu pakesti kai

tai vadinama pavydu.

> pradeda aiskinti kaip JAV pigu gyventi, o pakracius kanopas nera uz ka
> palaiku i Lietuva sugrazinti.

tai dar menulyje sugalvok pasilaidot. anukai issimokes. kai tokie
prioritetai tai tik sedet po AMB sparnu ir telieka. ka visi dejones dare
ir tebedaro.