Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-05-29 14:26:05
Lietuviai visais laikais emigruodavo taip, kad tai visai nesusije su
pragyvenimo lygiu, tiesiog lietuviai migruojanti tauta. Lietuvoje nėra taip
bogai gyventi, kad reikėtu is jos evakuotis. Tiktai reikia dirbti taip, kaip
dirba emigracijoje ir maziau verkti. Salygos pas mus dirbti kurkas geresnes
nei aplinkinese valstybese.