Tema: Re: Duju kainos - kilstelejom is peties
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-27 19:17:57
On 05/27/2011 06:52 PM, Vidas Makauskas wrote:

> Taip paprastai ims ir nemokes? Paskolu prisiemusiu ir nemokancius meta is
> buti, parduoda, o trukstama sumai delspinigius skaiciuoja. Del sildymo
> nemokes? O dabar visi moka? Kalbama, kad girtuoklius uz skola iskrausto, nes
> sie nemoka. Asocialus jie. Tai kiek dar tu asocialiu pasiliko? Kiekvienais
> metais vis nauji ir nauji asocialus iskraustomi. Kur ta riba. O tu pats,
> jeigu nesugebetum uzsidirbti pragyvenimui, ar ne asocialus butum? 500,000
> tokiu asocialiu emigravo, nes neisgalejo susimoketi. Pas mus name, pirmame
> [...]

pirma tai klysti kad isvaziavo vien asocialai. isvaziavo daxuja zmoniu
uzdirbanciu ne biski o kartais daugiau nei vidurkis. beje, siai dienai
tai dar labiau aktualu, nes jei isvaziuoja, tai mokus ir uzdirbantys
zmones, kuriem nervai nelaiko maitint vagiu.
pasalpos mokamos tam, kad nekiltu masinis chaosas del vargingiausiai
gyvenanciu ir nebegalinciu susimoket. bet tai bus daroma tik tol, kol
apsimokes tiesiogine prasme - kainos pakelimas turi is geriau gyvenanciu
sunesti pelna, t.y. grynasis pelnas turi padidet. o jis apskaiciuojamas
paprastai - pajamos is mokesciu minus ismokos varguoliamas. kazkurioj
vietoj mokesciu moketoju sumazes, o varguoliu padides, ir bus pasiekta
riba kai mokesciu pakelimas dar labiau taps fiziskai neimanomas.