Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-23 12:52:32
Čia tamsta laikote. Aš nelaikau.
Nenuvažiuosi, kitaip jau būtum nuvažiavęs.

"eimaz"  parašė naujienų news:ik0rqg$khq$1@trimpas.omnitel.net...
tai per diena bent viena objekta juk nuvaziuosiu pamatuot? tai ir pasakiau,
kad tavo paskaiciavimus laikykim vienos dienos atlygiu kaip pats sakai.
langu firmose siaip tai dirba etatiniai langu montuotojai, galbut
reguliuotojai ir t.t. ir tikrai jie nekainuoja po 100Lt/h, kazin ar per
diena tiek uzdirba.