Tema: Langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-16 17:33:42
1 metras lango PVC lango remas nuo -20C iki + 50C pailgeja 8mm (todel puse
tamsiu balkoniniu duru Lietuvoje igyja banano formas, o H jungtimis sujungti
skirtingu staktu gaminiai tampa jungties vietoje kiauri) Termines
apkrovas/judejimus absorbuoti tokius judejimus turi remo armuote lango IR
teisingose vietose tvirtinimas (rysys su siena)

XPS "aplink lango rema"- XPS medziaga salyginai maziau igerianti dregme ir
izotermu lyginimui
aplink mazga siena/langas/tvirtinimo elementas

Dreme
http://www.youtube.com/watch?v=70eyUqp33Xk

Montavimo subtilybes:
http://oknotest.pl/1/montaz_okien/montaz_okien.php

Palanges/palanginio persalimo sprendimai
http://oknotest.pl/1/news/artykuly/krolik-w-termosie.php

Statau pats megejams
http://www.passivhaus-schwabach.de/bautagebuch.htm

Montavimo medziagu kainos