Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-21 10:52:32
Normaliam pasaulyje gaminama pagal brėžinį,
Gaminimas pagal faktą primena "posle sborki
niežno abrabotat napilnikom". Prieš gaminant
važiavimas išsimatuot - kaštai, kurie pakelia langų
(ir ne tik) savikainą.

P.s. su langų gamyba turiu bendro tik kaip langų vartotojas.

"eimaz"  parašė naujienų news:ijnsr7$r8s$1@trimpas.omnitel.net...
o pries gaminant langus, neissimatuojat angu pagal fakta? ar tos angos po
pamatavimo kazkaip stebuklingai sumazeja?