Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-22 13:19:26
Nesudėtinga ir nestebuklinga, tik tamsta pats už tai susimokate,
verslas - ne labdaros organizacija.

Gerai, skaičiai iš akies, gal kas arčiau šio biznio galės patikslint.
Langų namui savikaina (pagaminimas + įstatymas) 20 000 LTL
Montuotojo darbo valanda 100 LTL (baltais/su mokesčiais).
Kadangi kliento namas ne gamintojo kieme į darbo valandos
kaina įeina kelionė pirmyn atgal. Total: 1 val. kelionė pirmyn,
1 atgal, 1,5 val. matavimas - viso 3,5 val. arba 350 LTL,
kuras (skaitome atstumas iki 50 km į vieną pusę) 100 km
- 10 Litrų (na nesmulkinam padangos, tepalai,
amortizacija, kabinam ant kuro ir tiek) - 41 LTL.
Štai jums ir prašom,
variantas "sąskaita pagal faktą" - langų kaina 20400 LTL,
variantas "sąskaita pagal brėžinį" - langų kaina 20000 LTL.
Jūsų teisė rinktis.
Jau nekalbant apie atskiro brėžinio kiekvieno lango gamybai
braižymą, įrangos perkonfiguravimą kiekvienam unikaliam
langui pagamint ir kitus paslėptus kaštus, kurie realiai dar turbūt
bent antrą tiek kilsteli kainą.

"eimaz"  parašė naujienų news:ijteqa$bfu$1@trimpas.omnitel.net...
pzdc, viso namo samatoj langai uz ~20k lt ir cia kazkas stebuklingo atsiust
montuotoja 2valandom ir suderintus visus niunasus vietoje ir ismatuot
erdviu? kiek pakels tai langu savikaina? 50Lt?