Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-16 23:40:27
Siuo atveju ne vokieciai o vokietis, o ir langai kaip matai ne 2x3m
jei pas tave 800x1400 tokie patys - bandyk
Bet tai ka as matau tai atramos po langais yra
ka js ten kur dejo tai jau kitas klausimas, ir ar tikrai dejo ant ore
kabancio XPS tai .. ???

http://villa.meyerstall.de/images/borkweg34klinker-006wp.jpg
http://villa.meyerstall.de/images/borkweg31dg3-008wp.jpg
http://villa.meyerstall.de/images/borkweg60fenster1-005wp.jpg