Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-16 17:56:23
1 metras lango remo nuo -20C iki + 50C pailgeja 7-10mm
(todel puse tamsiu balkoniniu duru Lietuvoje igyja banano formas, o H
jungtimis sujungti skirtingu staktu gaminiai tampa jungties vietoje kiauri)
Termines apkrovas/judejimus absorbuoti turi remo armuote lango ir
teisingose vietose esantis  tvirtinimas (rysys su siena)

Del XPS "aplink lango rema"
XPS medziaga salyginai maziau igerianti dregme ir  izotermu lyginimui aplink
mazga siena/langas/tvirtinimo elementas

Dreme
http://www.youtube.com/watch?v=70eyUqp33Xk

Montavimo subtilybes:
http://oknotest.pl/1/montaz_okien/montaz_okien.php

Palanges/palanginio persalimo sprendimai
http://oknotest.pl/1/news/artykuly/krolik-w-termosie.php

Statau pats megejams
http://www.passivhaus-schwabach.de/bautagebuch.htm

Montavimo medziagu kainos