Tema: (kb) Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-17 11:10:11
On Wed, 16 Feb 2011 13:01:09 +0200, Paulius <pauliusbo@nospamgmail.com>
wrote:

> Domina langu montavimo subtilybes trisluoksnio muro sienoje.
> Kolkas pas mane 2 variantai: isnestas is muro medinis remas (LT labiau
> paplites) arba ekstrudinio polistieno XPS remas (Vokietijos pavyzdys).
> Labiau linkstu link XPS remo.
> Klausimas del pacio montavimo, taip suprantu tokiu atveju pats lango
> remas laikosi prie muro sienos tik ant ilgu ploksteliu (nera ankeriu
> jokiu)?

Kaip jau ir minėta - apačioje vis tiek reiks statyt rimtesnes atramas.
Gali būt metaliniai kampuočiai, medienos tašai (būtų tautiška) ar pan.
Verta pasidomėti, gal profilių gamintojai kažką siūlo. Pvz. prikabintame
pavyzdyje matosi kažkoks apšiltintas balkis ant metalinių kampuočių.

> Mano atveju klinkeris 8.5cm, 3cm oro tarpas+vata 17cm ir blokelis 25cm..
> Jei imkim vekos alphaline 9cm rema, tai pats remas bus ~1cm nuo
> klinkerio, tada 2cm oro tarpe ir 6cm vatoje. Tokiu atveju reiketu
> pakankamai ilgu ploksteliu.

Atkreipk dėmesį, kad tarp lango rėmo ir klinkerio nėra jokių plyšių,
viskas užsandarinta.
Medalis tau vien už tai, jei rasi statybininkus sugebančius realizuoti
tokius mazgus ;)