Tema: Re: langu montavimas trisluoksniame mure
Autorius: boo
Data: 2011-02-17 22:51:23
2011.02.17 19:48, Paulius rašė:

> Kazkaip LT pasigendu is langiningu geru patarimu apie montavima, visi
> reklamuoja kokie puikus ir silti langai, taciau prakalbus apie montavima
> niekas nesureiksmina jo, nors mano isitikinimu tai yra ziauriai svarbus
> dalykas. Tiesiog butu daug paprasciau jei pasakytu ar parodyt -, daryk
> taip ir taip ir bus tikrai gerai. Daba girdisi, gal daryk taip, o gal
> taip, na nera tvirtos nuomones:(

Gal dėl to, kad teisingam langų įstatymui reikia nešiknarankių meistrų?
Gal dėl to, kad net geri langininkai gerai neįdės lango į šiknarankių
statytą namą?

Užtenka o.building paskaitinėt, kaip žmonės įpusėjus statybai ima
spręsti mazgus, kurie turėjo būt išspręsti projektavimo stadijoje ir
_taip pastatyti_ .