Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: bzik
Data: 2011-01-18 16:48:27
Ekovata:

Šilumos laidumo koeficientas (prie +10°C): 10=0.039 W/mK, bandymo protokolas Nr. 580, atitikties sertifikatas Nr SPSC-4100 (2004 02 27)

Skaičiuojamasis šilumos laidumo koeficientas: < 0.041 W/mK (VGTU Termoizoliacijos institutas)

Kitos vatos:

http://www.vgtu.lt/upload/arf_pkk/silumos%20izoliacines%20medziagos.pdf

Storio ir siluminio laidumo priklausomybe rezultatui:

http://www.paroc.com/spps/BI_attachments/thermal_resistance_table.pdf