Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: bzik
Data: 2011-01-18 16:22:00
bet vertink pagal galutine kaina, nes ekovatai greiciausiai teks samdyt specus su technika, kai akmens vata sudes bet kas.
Jei jau baidaisi chemijos, zinok, kad ekovatoje jos taip pat yra :) tik nelakiam pavidale (tiesa pati medziaga labai dulkanti).
Ekovatos varza prastesne ir numatyk papildomus cm