Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: Arj
Data: 2011-01-18 11:43:39
> Neoporo varza yra geresne, bet as jau irgi pradedu galvoti, kad geriau storiau paprasto polistirolo, nes gerokai
> pigesnis.

nu tai paskaiciuok. Skaiciuodamas gali dar itraukti smeigiu kaina - didejant ilgiui ju kaina kyla,j ie kalba eina apie
stora sluoksni (pvz 30 cm) tai smeiges jau pakainuoja.

> Del lubu tinkavimo , tai manau turetu pigiau buti tinkuoti negu gipso plokstes deti, bet galiu klysti.

cia vienas is esminiu dalykiu yra reikiamas rezultatas. Pvz kai kam gerai ir plika plokste kreida nutepta, kai kam
reikia idealiai lygiu.
Idealiai lygias lubas su gipsu pasiekti lengviau.

> Ar gamo putos ir yra poliuretanas nezinau, bet laisvai gali buti, reikes dar pasidometi. Jeigu tikrai nieko gero, tai
> stoga turbut siltinsiu ekovata. kaina kaip paprastos vatos, nesigauna salcio tiltu, o ir ekologiska, nereikia pleveles
> garo izoliacijai.

na sitoj vietoj man didelis itarimas kad esi per daug kai kuriu pardaveju reklamu prisiskaites ir giliai jomis tikintis.
rimtai.
Del pleveles garo izoliacijai - jai lygiai taip pat reikia :)