Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: Arj
Data: 2011-01-18 11:00:24
mano nuomone:

del polistirolas vs neoporas - tas pats b****, tik kitas pavadinimas, pasiziurek parametrus ir siltink tuo kuris pigiau
iseina.

del lubu tinkas vs gipsas - gipsas paprastai pigiau, greiciau, lygiau, maziau "slapiu procesu" (svariau) bet patalpos
erdves "suvalgys".
Jei patalpa neauksta - tinkas, jei px kad lubos pazemes - tada gipsas.

del stogo siltinimo vata vs putos - mano galva tik vata. (neaisku apie kokias putas kalba eina, bet jei apie "gamo" -
tai pagooglink su zodziu "icynene", gali fantazija atsokti ant kiek jos "ekologiskos").

del polistirolo pirkimo - ziurek pagal tai uz kiek gauni pirkti, saip pavasari "resta" bus, gal per ja kokia nuolaida
islauztum.
Anyway, daug sutaupyti nesitikek (nu gali galvoti ~10%, daugiau abejoju), o sandeliuoti vietos jam tikrai reikia :)
Nors su statybinem medziagom buna taip - prasideda statybu sezonas, baigasi visos akcijos atrakcijos :)