Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: tomas
Data: 2011-01-18 11:52:10
> na sitoj vietoj man didelis itarimas kad esi per daug kai kuriu pardaveju
> reklamu prisiskaites ir giliai jomis tikintis. rimtai.
> Del pleveles garo izoliacijai - jai lygiai taip pat reikia :)

Na as dar neesu apsisprendes, tai tu galetum pakeisti mano sprendima, jeigu
pateiktum rimtu argumentu :) del garo izoliacijos, tai skaiciau kad nereikia
ekovatai.
O ka patartum is lauko siltinti siena polistirola ar geriau vata? Siena
akytbetonio ytong 30cm storio, galvoju siltinti 10 arba 15 cm.
Bijau kad sienos nesupelitu, nes rekuperacines sistemos nebus, gal su vata
nepelitu? Bet esu girdejes, kad vata netinka tinkavimui.