Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: S
Data: 2011-01-18 10:59:29
Labai jau ekologiskas esi ;-)
Cia kuri vata tarnauja tik 5 metus? Kazkaip skamba mistiskai, nes kieta
vata, kur ant fasadu dedasi, tai tikrai keliasdesimt metu tarnaus, akmens
vata dedama i stogus ir teisingai sudeta tikrai "neisgaruos".
Stoge sudeta vata is vidaus uzdaroma plevele ir tie formaldehidai turi
garuoti i lauka, o ne i vidu.
Be to visokiuose glaistuose, dazuose, plastike ir visur kitur tiek visokio
sh yra, kad jei pradeti gilintis, tai geriau is karto nusishauti