Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: Arj
Data: 2011-01-18 12:05:16
> Na as dar neesu apsisprendes, tai tu galetum pakeisti mano sprendima, jeigu
> pateiktum rimtu argumentu :) del garo izoliacijos, tai skaiciau kad nereikia ekovatai.

geriau daugiau ir atidziau paskaityk. ypac konkrecias vietas kas ir kaip.

> O ka patartum is lauko siltinti siena polistirola ar geriau vata? Siena akytbetonio ytong 30cm storio, galvoju
> siltinti 10 arba 15 cm.
> Bijau kad sienos nesupelitu, nes rekuperacines sistemos nebus, gal su vata nepelitu? Bet esu girdejes, kad vata
> netinka tinkavimui.

del konkretaus varianto - tik polistirolu+tinkas ir nesukt galvos.
Galima ir vata, bet iseis brangiau (saip vata kaip variantas svarstytinas tik tada kai norisi kokios kitos fasado
apdailos nei tinkas)
Yra tos vatos kur tinkuojama, ale kaina labai neskani (~300lt/m3).