Tema: Re: polistirolo, tinkavimo klausimai
Autorius: tomas
Data: 2011-01-18 11:33:33
Neoporo varza yra geresne, bet as jau irgi pradedu galvoti, kad geriau
storiau paprasto polistirolo, nes gerokai pigesnis.
Del lubu tinkavimo , tai manau turetu pigiau buti tinkuoti negu gipso
plokstes deti, bet galiu klysti.
Ar gamo putos ir yra poliuretanas nezinau, bet laisvai gali buti, reikes dar
pasidometi. Jeigu tikrai nieko gero, tai stoga turbut siltinsiu ekovata.
kaina kaip paprastos vatos, nesigauna salcio tiltu, o ir ekologiska,
nereikia pleveles garo izoliacijai.