Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: egis
Data: 2009-11-05 11:49:41
Beveik garantuoju- kad nekeis :) Gi pats sake- tingi jis keist galiojancias teises y "grazesnes" :)

Man kitka ydomu- ar tokios teises (arba tos jau "lietuvskos" bet be galiojimo datos) galioja pav lenku ar latviu pareigunu akyse, nes spauda vienareiksmiskai "gasdina problemomis", o keist y "grazesnes" ir as panasiai kaip gerbiamas Doxlas tingiu :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG