Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-04 15:38:23
Rimantas Liubertas wrote:

> Apibrėžk „visą pasaulį“. Kaip bebūtų gaila, į kai kurias pasaulio dalis
> pakliūti norint reik palikti pirštų antspaudus.

	:-) Vat tame esme, kad jei gyveni tose "kai kurias pasaulio dalis" tai
turi teises, ir antspaudo gali neduot, bet jei jau nori ish bananu
shalies ten nuvykti - duok antspauda, nes potencialus teroristas. Bet
chia viskas tvarkoj, nes taves niekas neverchia i tas shalis vazhiuot.
	Netvarkoj gaunas tada, kai ash niekur nevazhiuodamas turiu duoti
antspaudus, del naujos korteles. Vat chia jau pazheidziamos mano teises
i asmeniniu duomenu privatuma.

	N. M.