Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: Doxlas
Data: 2009-11-05 11:38:26
Dar paskambinau i Regitros vairuotoju pazhymejimu ishdavimo skyriu:
Regitros darbuotojas patvirtino, kad jei mano teisese nera irashyta
galiojimo data, tai jos galioja. Del vidaus reikalu ministro nutarimo - jie
irgi negali jo pateikt, nes tokio nutarimo nera :-)
Taigi neishpruse policininkai ne tik patruliuoja automobiliais, bet ir
komisijoj sedi...