Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: zhaltas
Data: 2009-11-03 17:33:10
cia ne apie tai kalba ir tu pats puikiai tai supranti.
mano atveju as jau kelis kart tas teises keiciau nes man reikejo pasikeisti igijus dar kelias vairavimo kategorijas, paskutini karta keiciau pries menesi :)
galioja tos nesamoningos OK, nu bet man nesuvokiama kad del savo kazkokiu principu sau gyvenima gadint, kazkam kazka irodinet, vazinet po komisijas, jau neskaitant kad europoj isvaziavus gali kruva nesusipratimu iskilti...
60lt pazymejimo mokestis kazkur, medicinine paskambini seimos hgydytojui ir nuvaziuoji pasiimt, regitroj neuztrukau nei 15min, net nufotkina uz ta paty pazymejimo mokesty prie vietos. nematau kame parkes...