Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: esquires
Data: 2009-11-04 12:09:13
"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
news:hcrj34$rol$1@trimpas.omnitel.net...
> a. nieks specialiai nebego ir nesikeite tik isejus naujiem tiem
> dokumentam, bet kokiu atveju tai butu ivyke nes keitesi aplinkybes ir
> pazymejimas turejo but pakeistas anyway., o ir neviena karta.

tame ir idomumas, kad neturejo. daugiausiai kas yra ivyke, tai koks nors
nutarimas, smegenu plovimas ir po ju sekes nutarimo atsaukimas.

> c. bet kokiu atveju naujas pazymejimas (kad ir pasikeis dar n kartu) yra
> naudingesnis, pradedant kad bent jau atrodo zmoniskai europoje baigiant
> kad galioja kaip asmens dokumentas banke, sodroj ir belekur kitur.

tau gal ir naudingesnis, bet, tarkim, man - ne. o kaip jis kokiam nors
vakaru europos aboridenui atrodo, man giliai px.

> d. nenoriu net gilintis i galimai iskilsiancias problemas kirtus LT siena,
> kai ta paty reikes irodinet lenkui paskui vokieciui, francuzui etc etc.
> (kaip jau minejau jei neturit kaveikt - welcome)

nera i ka gilintis - problemu neiskils. cia vr ministras sukure pasaka
patikliems laikrasciu skaitytojams apie tai, kaip jam vargsui teises lenkas
suplese, nors tokio ivykio tikimybe nykstamai menka.

> e.duotu atveju doxlas jau sugaisho, arba dar sugaish kaip minimum 3x
> ilgiau nei kad butu uztrukes pasikeisti ta popiergali, jau
> nekalbant kad pasikeisti gali tau patogiu metu ir tam padaryt jau vos ne
> 10metu buvo skirta, o po komisijas trankytis ir
> irodinet savas tiesas jiems patogiu bei paskirtu laiku.

vienodai sekmingai galima sugaisti laiko todel, kad turi ne salotines
spalvos teises. esme juk tame, kad uzsirauta ant debilo su uniforma, teisiu
forma cia kaip ir ne prie ko, tik pretekstas "pareigunui" pasipuikuoti
kvailumu.

> f. nematau nei vienos priezasties kodel jo nepasikeitus vardan lengvesnes
> ateities ;))))
> g. lojat panasiu stilium "a nax man nauji batai, jei senu padai dar
> neprakiure..."

wrong - kalba apie tai, kad batus reikia keisti tada, kai reikia, o ne tada,
kai koks alchasas priejes gatves sako "a chule tu ne su raudonais batais?"

> p.s. lauksim sito reikalo pabaigos, bet garantuoju , kad laimetojas bus
> visas piktas, prapises min puse darbo dienos bei nervu > besitasant
> nuovadoj... ;) su tuo ir sveikinu, tiksla pasieks ! :DD

viskas baigsis mazdaug per 5 minutes (kaune mazdaug per tiek laiko grazino
uz vairuotojo pazymejimo neturejima atimta vairuotojo pazymejima). doxlas
buna piktas?