Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: Daliokas®
Data: 2009-11-02 17:26:40
Na as terminais ir datom nenupasakosiu, bet jei gerai pamenu, tai visas tas
teises kur tipo kaip knygutes isduotos dar sovietiniu laiku su rusikais
irasais reikejo pakeisti gudziais 2003 iki metu pabaigos sakyc. Ir keite jau
i tokias kaip asmens tapatybes korteles.Kaip tik pakliuvau ant bangos
gruodzio men kai visi pensininkai supuole keisti (man dokus buvo
nu3,14zdine). Paskui planavo pakeisti tas lietuviskas laminuotas rudas bet
lygtais atsauke.
Pataisykit jei primelavau.
--
Daliokas®