Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: Doxlas
Data: 2009-11-03 12:52:44
Ash gi jau rashiau kad toli man iki jo lygio - viso labo gavosi 30 min, nes kai ishrashe laikina pazhymejima, pamirsho man protokolo kopija iteikt, tai teko paskui mane vytis su ijungtais shvytureliais kad atiduot protokola ;-)
O jei rimtai - shiuo atveju jauchiuosi teisus. Gal mzp tiesiog norejo mane prigasdint tariamu teisiu negaliojimu ir sulaukt ish manes ishpirkos? O pamate kad nenusileidzhiu, vistik ishrashe protokola - tipo mes neigalioti spresti, tegu komisija aishkinasi...
Visi ankschiau mane baude policininkai pasizhiureje tik paklausdavo ar tokios teises dar galioja ir sulauke teigiamo atsakymo, pridedavo, kad vazhiuojant i uzhsieni ar shiaip gal ir neblogai jau butu pasikeist, bet ne vienas ju teisiu neatimdavo ir laikino pazhymejimo neishrashydavo. Dar - sausio menesi gi vazhiavau i Giraites g. atpazhint kas su mano automobiliu pro radara pravazhiavo, irgi visiems tyrusiems pareigunams rodzhiau savo teises - ne vienam nekilo abejoniu del teisiu galiojimo.