Tema: Re: Principingi ar neaspsishviete policininkai?
Autorius: Doxlas
Data: 2009-11-05 10:25:20
Na shtai, jau grizhau ish Giraites g. su teisemis :-) Palaukt reikejo 10
min, paskui kokias 5 min padiskutavom su pareigunu. Vienintelis ju
argumentas - kazhkokis mistishkas vidaus reikalu ministro nutarimas, kad
dokumente su nuotrauka turi buti ir asmens kodas. Nei nutarimo numerio, nei
jo priemimo datos man nebuvo pasakyta. Pasiulymo pasizhiureti Regitros
puslapyje parashytos informacijos apie teisiu galiojima atsisake.
O asmens kodas jiems reikalingas tipo patikrint informacijai sustabdzhius.
Ir kazhkaip visai pamirshta kad ant automobilio tech paso yra irashytas ir
savininko asmens kodas, ir gyvenamoji vieta.