Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: DK
Data: 2018-02-01 14:14:31
Kaip kam. Pvz. man prioritetas buvo 4x4 ir automatas. Nissanas automato
neturi, turi variatorių, o ir 4x4+variatorius kašiko kaina gaunasi
nebedžiuginanti. Aišku pas tuos, kurie eurų neskaičiuoja, tai čia menka
bėda, tik lieka niuansai - 1. jei eurų neskaičiuoji, tai už kaškajų yra
ojei kiek geresnių pasirinkimų, 2. temos autorius iš tų, kurie skaičiuoja...
p.s. aš tai kokį jagą vairuot norėčiau, bet neišeina už 20k :(