Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: vvvirgis
Data: 2018-01-25 19:53:19
Prieš 6 metus dukra iš už balos pirko dvimetį Saturn'ą. Tai tas pats
kaptiva-antara-saturn, tik amerikanskas salonas. Benzas su automatu, įsidėjo
dujas. Važiuoja daug, remontų dar nebuvo, tik eksploatacinės išlaidos.Kai
ieškojom, čiupinėjom ir kaškajų, bet tas labiau i uaziką užneša.

--
"fenix@h" <kazkoks@kazkaip.com> parašė naujienų
pranešime:p4ctr5$p3k$1@trimpas.omnitel.net...