Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-26 08:40:16
Beje, apie Q7 girdeėjau negražių pasakojimų, tipo gendantis daiktas, kažkas
ten pas juos gamykliškai nepadaryta normaliai...

"none"  parašė naujienų news:p4eia0$u1t$1@trimpas.omnitel.net...

Daug premiumų gali nusipirkti už šią sumą - XC90, X5, ML, Lexus, Q7.
Juos atmesčiau dėl galimų didelių išlaikymo kaštų. Nors Lexusai visur
figuruoja, kaip patikimiausi, tai gal ir nebūtų su jais problemų. Gal
kas iš groupso daugiau apie juos patartų.